Apa yg sy tulis ni kdang2 pndai serius, pndai dtang buduh, pndai mengopy n share dri tmpat len n so on. Kadang2 datang rajin update entry, kadang2 dtang malas smpai berbulan2 x lawat ni blog. Bntuk pnulisan pun kdang2 pndai skema, kdang2 pndai... ntah, kdang2 blur... (x pham uda apa sa tulis). Apa2 pun, buatla blog ni cam rumah sendri yer hehe...


Hi U all. Folo la sa...

Jom melalut benda yang sudah berlalu...

Kisah ini sebenarnya sudah berlalu beberapa minggu (bulan actually) yang lalu di mana saya menurunkan tugas menguruskan baju rumah sukan (Tun Fuad) kepada jawatankuasa baru rumah (sa kunun2 high council sblum ni tp suda letak jwatan). Namun saya sudah menyediakan design baju tersebut di mana terdapat pengubahsuaian daripada design lama pada tahun lalu (tu di atas design lama) dan menambahkan sedikit unsur komersial (kunun) di dalam design bagi meningkatkan lagi ke'grand'an baju untuk tahun ini.

Ni kunun design lama (2009 - 2010)


In that case, sebelum saya memberikan tugas ini untuk diambilalih oleh jawatankuasa rumah yang baru, saya sudah menyediakan design baru la (kunun) untuk baju sesi selepas ni. 
 Ni la kunun design baru. Kunun la semat hehehe...


 
Tu shark pun kna tukar suda dari bntuk rockers p yg funky pop (apa benda sy melalut ni)

Ni la design baru di era 2011 n seterusnya ehehe (puji la usaha saya...)



Pendek kata, design ini terdisqualified daripada pemilihan selepas tampuk pemerintahan diambilalih.  Maybe design baju yang direka ini tidak lagi menjadi trend remaja di masa kini. Takpa la, melalut di sini pun kira ok la untuk mengurangkan kesedihan ini hehehe...



Cerita di sebalik tabir : Lambat hantar design baju kepada pihak pengurus baju rumah jadi design back up digunakan bagi mengejar date line pembikinan hehehe (sebenarnya salah saya juga @_@)


Apadah melalut...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...