Apa yg sy tulis ni kdang2 pndai serius, pndai dtang buduh, pndai mengopy n share dri tmpat len n so on. Kadang2 datang rajin update entry, kadang2 dtang malas smpai berbulan2 x lawat ni blog. Bntuk pnulisan pun kdang2 pndai skema, kdang2 pndai... ntah, kdang2 blur... (x pham uda apa sa tulis). Apa2 pun, buatla blog ni cam rumah sendri yer hehe...


Hi U all. Folo la sa...

BIRTHDAY WISH DI FACEBOOK



Sudah semestinya bila sampai waktunya (ulang tahun kelahiran), berbondong-bondong ucapan akan menerjah di dalam profil Facebook. Perkara ini juga tidak mengecualikan dirinya kepada saya (ayat apa ni) dengan kebanjiran notification yang melanda sekali dalam setahun haha. Terima kasih kepada semua yang sempat memberikan ucapannya kepada saya di dalam Facebook. Jadi dengan gembiranya, saya ingin menshare beberapa ucapan yang saya terima di dalam Facebook hehe...

Mat ari jadi abg Fredaus Johari Gugau...
moga pnjg umo,murah rzki n sllu hepi...^_^

Ucapan pertama yang saya peroleh pada jam 12.02 a.m, 03 Ogos 2011


happy beday Fredaus Johari GugauFredaus Johari Gugau...napa dua account ko ni?? hehe..moga panjang umur n murah rezeki yer... =)

Siap tag lagi dua2 akaun FB saya (baru dorg sedar sy ni rupanya ada 2 akaun yang guna nama yang sama hehe)


hapi bufday prett..nt kt bebuka posa sama2 kio

Kawan baik yang boleh dikira satu kapla hehe


welcome to the club...selamat ulang tahun kelahiran fred..jangan eskep2 posa..haha

Senior yang sudah berjaya menamatkan pengajian dan sudah dipostingkan. Giliran saya menanti di tahun hadapan...



Aeideiy El-maliky Sie-jomlo happy bdy moga tambah baek ,,,, jdi anak yq berbak =ti

Rakan FB dari Kalimantan, Indonesia. Thanks buddy!!

happy bufday fred...hahaha...pnjam hp bha...

Sanggup temankan saya pusing2 Lowyat cari handfon Experia Play hehe...


wt kali kdua..hapy bday mejamate dr sem 1 pp..haha

Rakan sekelas merangkap kawan duduk sebelah meja dari dulu sampai sekarang hehe


Happy birthday Pret. birthday terakhir di kent

Sememangnya yang terakhir. Tahun depan sambut di sekolah pedalaman (T_T)


twet..twet..satu mesejan sampai..huhuhu..Selamat Hari Lahir. Semoga Panjang Umur, Murah Rezeki Dan Sihat Selalu amin~!

Yeah permesejan diterima hehe


‎.•*¨`*•. .•*¨`*•. .•*¨`*•. .•*¨`*•.
Wishing You the HAPPIEST Of Birthdays!!!
•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•
. . . •*¨`*•.¸(¯`v´¯)¸.•´*¨`*• . . .
..................... •.¸.•´ .......................

Yang ni sudah pasti memberi kebingungan kepadanya sebab...

Fredaus Johari Gugau tengkiu hehe tengah happy la ni hehe


Lupa pula dia ni orang putih hehe. Manalah dia paham bahasa Melayu...


happy befday fred.. mga mendapat kebahagiaan dan dipermudahkan perjalanan hidup diiringi keredhaan Allah.. Amin.. Salam ramadhan dan slamat berinternship.. hehehe.. =P

Junior yang paling saya rasa rajin n sentiasa optimis. Saya selalu rangsang dia wakil rumah sukan dan join  acara olahraga 800M dan dia menerima tanpa berfikir panjang hehe. Ko bulih tu Akma!!




Fredaus Johari Gugau happy belated bday~~~~ yes!! femes ka sa nie klu lambat wish ah?
Sa mau tidur , tapi macam x mau. so daripada wall ko sunyi, ada baiknya sa wish ko hepi bday dlu. nant ko nangis pula. hahaha . btw, nant sahur sa kasi bangun ko lagi. hahaaha...

Haha. Ni dua orang rakan sekelas yang... entahlah saya pun tidak tau apa hehe...


Terima kasih semua yang bagi ucapan. Terima kasih juga saya ucapkan kepada kawan-kawan yang menyanyikan lagu "birthday" kepada saya semasa sibuk mencari juadah untuk berbuka puasa di baazar Ramadhan. Tidak terkecuali juga kepada murid-murid yang mengucapkan "Hepi belated befday cigu!" semasa berada di sekolah keesokan harinya. Terima kasih juga kepada anda kerana sanggup untuk baca post mengarut ini hehe...

Hepi befday juga saya ucapkan kepada sepupu saya, Hafzan yang lahir sama tarikh dan tahun dengan saya. Tua suda kita ni kazen hehe...


P/s: Birthday party yang tiada kek, tiada hadiah dan tiada reben2 belon2. Juadah cuma nasi campur (nasi+chicken backside+terung goreng) dengan air cendol. Di malamnya Tarawih di Masjid Besar Tuaran. Bestnya birthday party ku hehe (Tidak pernah sambut pun sebelum ni...)

3 comments:

nadhyiah said...

yei2..nama sa ada..yes100x tp bukan nadiah vermilion ya..nurnadiah yusof :)

Peroto_Jr said...

apa bleh buat. sa copy post ko tym fesbuk ko kena manipulasi hehe

nadhyiah said...

alala..saya teraniaya o0 :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...